Gyakran ismételt kérdések

Miért nem adunk látatlanban árajánlatot?

Ha egy szakember a gépjármű alapos vizsgálata nélkül pontos árat mondd, akkor ott egészen biztos, hogy valami nincs rendben. A műszaki rendszerek bonyolult, egymásra épülő és egymástól függő mechanizmusokra épülnek, amiknek feltárásához alapos vizsgálat szükséges. A „berreg, hangos, kattog, csapkod” észlelések nem diagnózisok- azoknak számtalan oka lehet, így a hibák feltárása vizsgálathoz kötött, az árajánlat pedig a feltárás során észlelt hibák és azok javítási- illetve alkatrészköltségeinek függvényében áll össze.

Miért nem vállaljuk a hozott alkatrészekkel történő javítást?

Mert véleményünk szerint egyik fél számára sem korrekt- nem megbízható, nem kiszámítható, és bár elsőre olcsóbbnak tűnhet, ha a hozott alkatrész nem megfelelő, az egész munkafolyamatot újra kell kezdeni, így a javítás költségei akár többszörösére is emelkedhetnek. Garanciát és felelősséget csak az általunk beszerzett alkatrészekre tudunk vállalni- kivétel nincs: egy ügyfelünk esetében sem vállaljuk hozott, kiváltképp használt alkatrész beépítését.

Csak egy kérdésem lenne…

Szívesen segítünk mindenkinek, de szervizünkben folyamatos munka folyik: egymás után érkeznek a gépjárművük meghibásodása miatt bajba vagy kiszolgáltatott helyzetbe került ügyfelek, akik minden esetben prioritást élveznek. Ezért nem áll módunkban telefonos segítséget nyújtani: minden erőnkkel az aktuális javításokra fókuszálunk. Fontos kiemelnünk azt is, hogy telefonon sem diagnosztizálni, sem javítani nem lehet, így probléma esetén mindenképpen érdemes átvizsgálásra időpontot foglalni. Táv-autószerelés nem létezik: és a minőségi szakmai munka képviselőiként el is határolódunk tőle. Amennyiben szakmai kérdések merülnek fel, és mindenképpen indokolt, kérjük, hogy e-mail üzenetben keressenek bennünket!

„Csak gyorsan nézz rá légy szíves…”

Az előbbiekhez hasonlóan hangsúlyozzuk, hogy szívesen segítünk mindenkinek, de a „Nézz rá gyorsan” kéréseket nem tudjuk teljesíteni. A gépjármű-rendszerek egyre bonyolultabb mechanizmusai miatt az esetek legnagyobb részében nem lehet egy rövid hibakód olvasásból meghatározni, hogy pontosan milyen javítást igényel a gépjármű- ez csupán csak egy kiindulási alapot ad. Természetesen amennyiben az átvizsgálás után a gépjármű nálunk kerül javításra, az átvizsgálásra külön díjat nem számolunk fel, ellenkező esetben az átvizsgálásnak meghatározott költsége van.

Miért nem állhatnak ügyfeleink a szerelők mellett munkavégzés közben?

A válasz rendkívül egyszerű: mert üzemi területen folyik a munka, ahova csak az ott dolgozók léphetnek be. Ez egy általános szabály: mindenkire vonatkozik. Munkatársaink a tőlük telhető legmagasabb minőségben végzik munkájukat- az adott probléma megoldására fókuszálva, a teljes elégedettség elérésének tükrében. Érthető, hogy ezt csak úgy tudják maradéktalanul megvalósítani, ha nem zavarják meg őket és nyugodt munkakörnyezetben dolgoznak. Mind biztonsági, mind jogszabályi, mind pedig szakmai minőségi szempontból alátámasztott szabályról van szó.

Otthagyhatom-e az autómat, ha nem tudom elvinni?

Lehetőség szerint ügyfeleink maximum két nappal korábban adhatják át javításra szánt gépjárművüket, és annak elkészültekor még maximum két napig tudjuk tárolni. Mivel zárt telephelyen lévő parkolóink száma korlátozott, előzetes egyeztetés hiányában az ötödik munkanap túllépése után 10.000 Ft/nap tárolási díjat számítunk fel.